środa, 24 października 2018

2) Narodziny źrebaka- Alicia Online

Czesio! owo
Dzisiaj nadszedł dzień narodzin mojego małego źrebaka!

I takie do Was pytanie, czy chcecie żebym napisała jak urodzić źrebaka, czyli taki poradnik na ten temat? Piszcie w komentarzach ;)

Dobra zaczynamy!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Dzisiaj urodził mi się źrebak

Imię: Omega
Data: 24.10.18 r. 
Rodzice: Alicia, Eren
Maść: Szampańska Sabino
Tak ona wygląda :3 ↓↓↓

A tak jako dorosła ;3 ↓↓↓


Bardzo ją pokochałam <3 Jestem szczęśliwa, że się udało <3 Jej umiejętności to kontrola i szybkość (44, 26).  Podsyłam kilka zdjęć X3 ↓↓↓




>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Do zobaczenia w następnym pościku X3
Pa pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz